کتاب محدودیت صفر جوویتالی

کتاب محدودیت صفر جوویتالی

کتاب محدودیت صفر جوویتالی در رابطه با روش متفاوت درمانی است که با این روش تمام بیماران جنایتکار و روان پریشی که در یک تیمارستان بودند, شفا یافتند. این کتاب برگرفته از روش هواپونوپونو است که خود عملی است که طی آن فرد از تمام افکار منفی و سمی درون خود آزاد می شود تا بتواند به مرحله ی شهود و الهامات درونی در زندگی خود برسد. برای رهایی از این انرژی ها باید ضمیر ناخود آگاه خود را پاکسازی کند و به مرحله ی صفر برسد.

خلاصه ای از کتاب محدودیت صفر جوویتالی:

دکتر جوویتالی که نویسنده کتاب مشهور محدودیت صفر است, باور دارد که با رجوع کردن به درون خویش و پذیرش صد در صد مسئولیت ها و با رسیدن به محدودیت صفر یعنی جایی که هیچگونه محدودیتی نیست و به عشق تفسیر شده است, می توان بیشتر مشکلات را با روش هو اپنو برطرف کرد.

کتاب محدودیت صفر جوویتالی به اصول مهم روانشناسی، علمی و معنوی اشاره می‌ کند و رسیدن به اهداف و موفقیت را از جنبه‌ های مذهبی بررسی می کند.

آیا تا به حال شنیده اید که فردی از راه دور بدون دیدن روانشناس یا هر درمانگر دیگری شفا یابد؟ درواقع این کتاب درباره ی نوعی از روانشناسی است که افراد را بدون دیدن شفا می داد. او در این روش  مشکلات بیمارانش را مشکل خود قرار می داد و سپس این مشکل را با منبع انرژی (که خیلی ها آن را خدا می نامند) مرتبط می سازد پس از آن درمان گر از منبع انرژی می خواهد که این مشکل را برای او و تمام افرادی که حامل این مشکل اند برطرف سازد. در اصل این امر توبه و درخواست بخشایش از خداوند (منبع انرژی) می باشد.

 منبع عشق و انرژی ،ابتدا انرژی های منفی مانند ترس ،سردرگمی و عصبانیت و… را در شما بی اثر می سازد و سپس این این انرژی های خنثی شده را آزاد ساخته تا شما را از آن ها رها کند و به مرحله ی صفر برسید در این زمان که شما از هر انرژی منفی رها هستید از عشق الهی پر می شوید در نتیجه گویی به تازگی متولد شدید و از هر چیز بدی که در وجود داشتید تصفیه شدید.

کسانی که به دنبال تغییر در زندگی خود و رسیدن به موفقیت های بیشتر و اهدافشان می باشند با خواندن این کتاب بهره فراوانی خواهند برد.

 آیا می دانید جوویتالی کیست و چگونه معروف شد؟

جو ویتالی از مدرسان روحانی می باشد که با نوشتن کتاب هایی مانند:  عامل جذب، کتاب محدودیت صفر و کتاب حضور در وضعیت صفر به مشهوریت رسیده است. وی  در شهر نیلز در اوهایو به دنیا آمد و در کودکی کارتن خواب بود اما از همان دوران علاقه ی زیادی به کتاب خواندن داشت و منبع آرامش و خرد او کتاب بود. از جمله کتاب هایی که او را به سمت قانون جذب و رشد کردن فرا خواند,کتاب های متافیزیک و تفکر مثبت بود. وی در حال حاضر در استین تگزاس بوده. او اولین کتاب خود را در سال ۱۹۸۴ با نام ذن و هنر نوشتن منتشر کرد و سپس در سال ۱۹۹۵  کتاب نوشته های هیپنوتیزمی و سپس عامل جذب، کلید و ایمان را نوشت.به علاوه جو ویتالی در فیلم هایی که  از جمله ی آنها می توان به :

  • آن را برای همه چیز امتحانش کن
  • راز
  • در جستجوی زندگی متعادل
  • قطب نما
  •  کشف موهبت به عنوان کارشناس قانون جذب
  • و به علاوه در برنامه ی مربی گری معجزه, برای راهنمایی و کمک از طریق فرآیند قانون جذب نقش ایفا کرد.

از پرفروش ترین کتاب این نویسنده معروف کتاب عامل جذب است که در سال ۲۰۰۵ منتشر شد و ۵ قدم آسان برای خلق ثروت از درون و بیرون می باشد.

درباره وب سایت نبض کیهانی:

برای آشنایی بیشتر با سایر روش های روانشناسی و بالا بردن مهارت های فردی خود،رسیدن به الهامات درونی و قوه شهود ،تقویت خودباوری و حتی مشاوره در زمینه های متفاوت دیگری از زندگی مانند روانشناسی کودک و نحوه ی صحیح تربیت کودکان, روانشناسی و مشاوره ازدواج و زناشویی و … می توانید در همایش های ما شرکت کنید. در این همایش ما به تفسیر کامل کتاب هایی برگرفته از جوویتالی،وین دایر و … می پردازیم کافی است همین حالا با ما تماس بگیرید. 

همچنین شما عزیزان می توانید جهت مشاوره و پرسش سوال های خود برای مثال ضمیر ناخودآگاه جمعی چیست و یا روانشناسی بالینی کودک و نوجوان چیست و یا چگونگی ارتباط با کودک معنوی درون و … با مشاوران تلفنی ما تماس بگیرید تا شما را در زمینه های روانشناسی گفته شده راهنمایی نمایند و بهترین راهکار ها را برایتان بازگو کنند.

اشتراک گذاری :
دیدگاه خود را بنویسید