برنامه ریزی ذهن ناخودآگاه

برنامه ریزی ذهن ناخودآگاه

برای برنده شدن در هر بازی باید قوانین آن را اجرا کرد در مورد برنامه ریزی ذهن ناخودآگاه و تکنیک دستیابی به ضمیر ناخوآگاه هم همین طور است اگر از قوانین آن اطاعت کنیم همواره موفق خواهیم شد.

برنامه های جدیدی که توسط ضمیر ناخودآگاه پذیرفته می شود را باید پرورش دهیم هنگام برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه تکرار خیلی مهم است تا زمانی که ضمیر ناخودآگاه آن را قبول کند حتی بعد از قبولش هم باید آن را تکرار کرد تا این باورها قوی و قوی تر شود باقی بماند.

قوانین برنامه ریزی ذهن ناخودآگاه چیست؟

۱- تکرار:

برنامه های جدیدی که توسط ضمیر ناخودآگاه پذیرفته می شود باید مرتب تکرار شود تا ضمیر ناخودآگاه آن را بپذیرد.

۲- احساس:

با افزودن احساس به یک تلقین خیلی موثر است اگر احساس همراه تلقین نباشد اصلا اثر ندارد پس احساس قدرت است و خیلی از ناممکن ها را ممکن می کند.

۳- زمان حال:

در واقع برای برنامه ریزی ذهن ناخودآگاه سه زمان دارد گذشته و حال و آینده ولی ضمیر ناخودآگاه فقط زمان حال دارد در واقع گذشته در ضمیر ناخودآگاه یعنی نگاه کردن از زمان حال به خاطرات و آینده یعنی پیش بینی حوادث از زمان حال.

چگونه ضمیر ناخودآگاه را برنامه ریزی کنیم تا به دنبال هدف مشخص برود؟

در واقع ارتباط با ضمیر ناخودآگاه مثل کامپیوتر عمل می کند و به دنبال هدف است هر هدفی که به آن داده می شود ضمیر ناخودآگاه در پی برآورده کردن آن می شود در واقع زمانی ضمیر ناخودآگاه در جستجوی برآورده کردن آن می شود که شما انتظار وقوع آن را داشته باشید و وقوعش را قطعی بدانید.

همین اهمیت بالای قدرت ضمیر ناخودآگاه است که خیلی از افراد از وجود آن و کارایی آن بی خبرند و تا به امروز خوراک های بدی به خورد آن داده اند و با یک ذهن ناخودآگاه بد روبرو هستند شاید تغییر آن سخت باشد اما هیچگاه دیر نیست اصولاً اگر شما بخواهید به هدفی برسید اولین کار این است که ذهن ناخودآگاه تان را روی آن هدف مورد نظر تنظیم کنید مثلاً فقدان وجود تفکرات مثبت در ذهن ما خود یک مانع بزرگ و اساسی برای نرسیدن به هدفمان می باشد پس یادمان باشد تفکرات منفی را از خودمان دور نگه داریم در واقع باور نداشتن به موفقیت خود بیشترین عامل شکست های ما می باشد اگر ما برای رسیدن به هدف خود بهترین باور را داشته باشیم حتماً به آن هدف می رسیم در اصل آن باور را در ضمیر ناخودآگاه خود پرورش اساسی داده ایم.

برای مدیریت و برنامه ریزی ذهن ناخودآگاه باید چه کارهایی را انجام داد؟

اگر می خواهید به بزرگترین اهداف زندگی تان برسید باید به مدیریت ذهن ناخودآگاه خود بپردازید و با این تمرین ساده ذهن ناخودآگاه خود را برای یک موفقیت بهتر برنامه ریزی کنید و آن را به نحو احسن مدیریت کنید تا به پیشرفت برسید همیشه باید در زندگی اهدافی مشخص و قابل اندازه گیری را در نظر بگیرید.

هر فرصتی را برای رسیدن به این اهداف استفاده کنید و این را بدانید که تنها هدف گذاری کافی نیست باید مرتب تمام این اهداف را برای خود باز بینی کنید و مرتب طرح هایی که در ذهن خود دارید طرح ریزی و برنامه ریزی کنید تا کاملاً ذهن ناخودآگاه آن را پذیرفته و برای یک راه درست یک برنامه ریزی مناسب داشته باشد و اگر این مدیریت را داشته باشید در واقع توانسته به اهداف خود برسید برای این کار بهتر است هر روز صبح برای این شش مرحله وقت بگذارید.

۱- ضمیر ناخودآگاه خود را جدی بگیرید:

در واقع باید جلسات روزانه خود را که با برنامه نویسی ضمیر ناخودآگاه داریم را جدی بگیریم و از هر نوع عوامل که باعث حواس پرتی می شود دوری کنیم.

۲- مطلبی انگیزه بخش بخوانید:

باید همیشه قبل از هر کاری پنج دقیقه از وقت خود را به خواندن مطلبی که به شما انگیزه می‌دهد بگذرانید.

۳- یک برنامه قدر دانی بنویسید:

ده دقیقه بعدی را به یک نامه قدردانی اختصاص دهید به خاطر تمام چیزهایی که در زندگی دارید و چیزهایی که امیدواری به دست آورید قدر دان باشید.

۴- نامه قدردانی خود را با صدای بلند بخوانید:

وقتی چیزهایی که داریم را با صدای بلند می خوانیم آن را به ذهن ناخودآگاه خود وصل میکنیم.

۵- دستیابی به اهدافمان را در ذهن تجسم کنیم:

اگر می خواهید به اهداف خود برسید و پیروز شوید اول باید خود را در این حالت تجسم کنید.

۶- به ذهن ناخودآگاه خود گوش دهید:

همیشه حواستان به احساسات درونی و همچنین فرصت ها و موقعیت های غیر منتظره باشد شاید خود این حس ها همان پیروزی باشد که ذهن ناخودآگاه ما به سوی آن کشیده می شود.
پس بایک مدیریت کامل روی ذهن ناخودآگاه و یک برنامه ریزی خوب می توانیم ذهن ناخودآگاه خود را تقویت کنیم و هر روز شاهد پیشرفت باشیم.

نبض کیهانی:

تیم روانشناسی رستگاران روشنی وجود با هدف بهبود کیفیت زندگی و مشاوره های علم روانشناسی و روانشناختی از جمله شناسایی بیماری هایی از جمله وسواس ،انواع مختلف اختلال شخصیت، مشکلات اساسی در کودکان و نوجوانان و حل آن ها با اهمیت روانشناسی کودک  و … به علاوه آموزش بروزترین تکنیک های مراقبه چیست برای افزایش تمرکز و تخلیه و برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه ، کمک برای جلوگیری از فعال شدن کودک درون خشمگین و یا بیداری کودک درون انسان آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان بوده است هم چنین مجموعه کتاب خوانی ما در سایت با تخفیف ویژه ای موجود است که درباره کتاب خوانی مرداب روح می باشد.

اشتراک گذاری :
دیدگاه خود را بنویسید