بیوگرافی جو ویتالی

بیوگرافی جو ویتالی

اگر بخواهیم از بیوگرافی جو ویتالی صحبت کنیم می توان گفت نام او جوزف ویتالی یا همان جو ویتالی است که نویسنده و معلم معنوی اهل ایالات متحده آمریکا در شهر نیلز در اوهایو متولد شده ودر دبیرستان مک کینلی تحصیل کرد.
وی کتاب را منبع آرامش می داند زمانی که در خیابان های والاس کارتن خواب بود همواره دوست داشت کتاب بخواند کتاب های تفکر مثبت او را به سمت استفاده قانون جذب برای رشد ترقی او را به جلو سوق دادند در حال حاضر در تگزاس کنار همسر خود نریسا زندگی می کند.

جو ویتالی مدرس روحانی است که به دلیل شرکت در فیلم راز و نوشتن کتاب های عامل جذب و کتاب محدودیت صفر مشهور می باشد.
کتاب های متافیزیک و تفکر مثبت او ،به سمت استفاده از قانون جذب برای رشد می باشد و در حال حاضر در کنار همسرش مریسا ادن در استون تگزاس زندگی می کند.

مقدمه ای در مورد بیوگرافی جو ویتالی:

در زمینه قانون و‌ جذب موفقیت، جو ویتالی از جمله مهم ترین اشخاص در خصوص نوشتن این موارد می باشد. جو در اصل تنها یک نویسنده در خصوص جذب موفقیت نبود بلکه موسیقیدان، سخنران و مربی نیز بود که بهترین توصیه ها را در موارد ذکر شده ارائه می دهد.

جو‌ ویتالی کارگاه های بسیاری در زمینه های مختلف برگذار کرد که کارگاه های آموزش پاکسازی ذهن به روش هواپونوپونو، آموزش قانون جذب و موفقیت، حضور در شبکه های رادیو ای و نویسندگی از دیگر کار های او می باشد. در خصوص بیوگرافی جو‌ ویتالی باید ذکر شود که او در ۹ دسامبر سال ۱۹۵۳ در شهر نیلز در اوهایو متولد شد و زمانی که دبیرستان را تمام کرد در آزمون قبولی دانشگاه ایالتی کنت شرکت نمود.
اولین کتابی که به دست جو‌ ویتالی نوشته شد در سال ۱۹۸۴ بود که در خصوص هنر و خلاقیت به نگارش در آمد.

پر فروش ترین کتاب او که در سال ۲۰۰۵ به فروش بالایی رسید عامل جذب- ۵ قدم آسان برای خلق ثروت یا هر چیز دیگری می باشد. از جمله برترین کناب های جو ذِن و هنر نوشتن، عامل جذب، کلید و ایمان، محدودیت صفر، بازاریابی اینترنتی، راز ثروت و میلیاردر معنوی می باشند.

بیوگرافی و زندگینامه او:

در سال ۱۹۸۴ بیوگرافی جو ویتالی اولین کتابش با عنوان ذهن و هنر نوشتن خود را به تحریر درآورد در سال ۱۹۹۵ ویتالی کتاب نوشته های هیپنوتیزمی را نوشت جو ویتالی در چندین فیلم از جمله :آن را برای همه چیز امتحان کن ،راز ،در جستجوی زندگی متعادل، قطب نما و کشف موهبت به عنوان کارشناس قانون‌جذب ظاهر شد.

ویتالی همچنین برنامه های صوتی بسیاری از جمله آوای بلبل ضبط کرده ویتالیک کتابی درباره رازهای کسب و کار با عنوان هر دقیقه یک مشتری زاده می شود را نیز نوشته است.

وی در موسیقی هم سر رشته دارد و پانزده آلبوم به نام خودش بیرون داده است.
در سال ۲۰۰۵ ویتالی با نوشتن کتاب عامل جذب پنج قدم آسان برای خلق ثروت از درون و بیرون نوشته و پرفروشترین کتاب بی می باشد.
ویتالی همچنین کتاب‌هایی در زمینه بازاریابی و کسب و کار نوشته است.
در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ ویتالی چندین کتاب دیگر نوشته است که با عنوان های شش قدم به سوی روشنفکری در سال ۲۰۱۶، ‌قول‌های قانون جذب در سال ۲۰۱۷ تازه ترین کتابش با عنوان همه چیز ممکن است در سال ۲۰۱۸ می باشد.
جو ویتالی در کتاب محدویت صفر و حضور در وضعیت صفردار در واقع به تشریح هوا پو نوپونو که یک روش پاکسازی بومیان هاوایی است می پردازد.

دکتر جو ویتالی به صراحت می گوید همه ی مشکلاتی که ما تجربه می کنیم نه از طرف خداوند است و نه از الهام ها بلکه بخاطر برنامه ریزی هایی است که ما می کنیم گاهی اوقات تصور می کنیم که بیدار هستیم در صورتی که این افکار و باورهای ما هستن که به طور ناخودآگاه برنامه ریزی می کنند.
برخی از این برنامه ریزی ها به ما ارث رسیده است و برای  خلاصی از این افکار گذشته باید پاکسازی ذهن ناخودآگاه کنیم.

برای پاکسازی ذهن باید چهار کلمه را بگوئیم:

متاسفم و من را ببخش و دوستت دارم که اگر به این گونه پاک سازی کنیم کل ارتعاش ها رو عوض کردیم و رفتار شما نسبت به دیگران عوض خواهد شد و هر چه بیشتر پاکسازی کنیم بیشتر الهام می گیریم و در این صورت زندگیتان راحت تر و جادویی تر می شود.
جو ویتالی با انجمن “نجات اقتصادی شما” که در واقع کمک به بی خانمان ها و از لحاظ روحی و مالی و پایان دادن به آن در آمریکا همکاری کرده است. در واقع این سازمان کارش کاهش فقر از طریق قانون جذب است.

شما کاربران گرامی می توانید تمامی مطالب انگیزشی و الهامات درونی و همچنین تمامی سوالات خود را در رابطه با موضوع های روانشناسی همچون روانشناسی کودک چیست و یا ضمیر ناخودآگاه جمعی چیست و .. را از تیم روانشناسی رستگاران روشنی وجود بخواهید تیمی مجرب در روانشناسی های مختلف از جمله روانشناسی کودک و نیز آموزش مدیتیشن و همچنین  راه های داشتن کودک درون شاد  می باشد علاوه بر فعالیت این تیم بر ندای درونی هر انسان و یا تقویت قوه شهود و نیز برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه آن ها واقعا قابل تقدیر است.

 

 

اشتراک گذاری :
دیدگاه خود را بنویسید