دسترسی به ضمیر ناخودآگاه

دسترسی به ضمیر ناخودآگاه

معمولاً همه افراد هشت ساعت شبانه روزی در خواب هستند خیلی از افراد اعتقاد دارند که بدون این که بدن در فعالیت های روزانه دچار خستگی می شود و نیاز به استراحت دارد چیزی که عجیب است این می باشد که در زمانی که جسم در خواب است ریه‌ها و قلب و سایر اعضای بدن در حال فعالیت هستند پس دسترسی به ضمیر ناخودآگاه چه زمانی صورت می گیرد.

دسترسی به ضمیر ناخودآگاه چگونه است؟

دسترسی به ضمیر ناخودآگاه ما همواره با چشم باز از فعالیت دست بر نمی دارد و تمام نیروهای حیاتی بدن را کنترل می کند فرایند شفا دهنده جسم در خواب سرعت بیشتری دارد و قدرت های مداخله گر ضمیر ناخودآگاه ، کمتر درمان دخالت می کنند
و اینکه جواب های مناسب در خواب به ذهن می رسد.

کم خوابی و بی خوابی چه تاثیری روی ضمیر ناخودآگاه ما دارد؟

بی خوابی انسان را دچار آشفتگی و عصبانیت و اختلال در رفتار و گفتار می کند.
دکتر جورج استیونسون اعتقاد دارد هر کس حداقل به ۶ ساعت خواب و یا بیشتر در روز احتیاج دارد تا بتوانند بدنی سالم داشته باشند دانشمندان به این نتیجه رسیدند که بی خوابی مداوم سبب اختلالات روانی می شود و انسانی که خواب مناسب دارند از نظر روحی بسیار شارژ است.

ضمیر ناخودآگاه شما چطور کار می‌کند؟

برخی از افراد ضمیر ناخودآگاه خود را درک نمی کنند با اینکه چطور روی زندگی آن ها تاثیر دارد در واقع ضمیر ناخودآگاه ما مثل یک بانک بزرگ است که تمام خاطرات و باورهای ما را در زندگی ذخیره می کند.
مثلاً اگر فردی اعتماد به نفس بالایی نداشته باشد علت آن ممکن است به گذشته برگردد که به این باور رسیده است.

چگونه به ضمیر ناخودآگاه کودکان دسترسی داشته باشیم؟

تقریباً ۹۶ درصد ضمیر ناخودآگاه فرزندانمان در سن کودکی بین سه تا هفت سال برنامه‌ریزی می‌شود که این برنامه ریزی بخشی از آن توسط خانواده ها برنامه ریزی می شود.
مثلاً هر خانواده باید مراقب باشد که فرزندش هر کارتونی را نبیند سعی کنید کارتون های علمی و انگیزشی انتخاب کنید و باورهای درست را در کودکانتان پرورش دهید پس می توان گفت رفتارهای والدین تاثیر بسزایی در شکل گیری عزت نفس آن ها دارد که با تشویق کردن می توان عزت نفس کودک را بالا برد از حرف‌های منفی زدن به کودکان خودداری کنیم که تمام این رفتارها می تواند در ضمیر ناخودآگاه کودکمان تاثیر منفی بگذارد طوری که تمام آ نها در ذهن کودک مانده و حک خواهد شد.

دسترسی به ضمیر ناخودآگاه را چگونه پیدا کنیم؟

ضمیر ناخودآگاه بخشی از ذهن ماست که بسیاری از تصمیم های ناخودآگاه یا خودآگاه و برداشت های ما در آن جا شکل می گیرد در واقع ضمیر ناخودآگاه سرچشمه خلاقیت است.

ارتباط بین ضمیر ناخودآگاه و خواب در چیست؟

زمانی که خواب هستیم ضمیر ناخودآگاه ما هرگز نمی خوابد اگرچه ذهن آگاه ما خواب باشد.
ضمیر ناخودآگاه ۲۴ ساعته کار میکند و در واقع تمام عملکرد های اندام های بدن را کنترل می کند و در این زمان است که ذهن ناهوشیار با تصاویر ذهنی با شما ارتباط برقرار می کند و چیزی که تولید می کند در واقع ما اسم آن را خواب می گذاریم. و اکثر این خواب ها به رویدادها و تجربیات ما در زندگی روزمره ارتباط دارد.

دسترسی به ضمیر ناخودآگاه در خواب چگونه است؟

هرکسی معمولاً یک‌ سوم از اوقات شبانه روز را در خواب به سر می‌برد و این قانون تغییرناپذیر جهان حیوانات و نباتات نیز می‌باشد وقتی به خواب می رویم هیچ عضوی در بدن به خواب نمی رود ریه‌ها و قلب و سایر اندام های اصلی و مهم بدن همچنان به فعالیت ادامه می دهند ضمیر ناخودآگاه هم خواب و بیداری سرش نمی شود و همواره با چشم باز مراقب است و تمام نیروهای حیاتی بدن را تحت کنترل دارد.

فرایند شفا دهنده ی جسم در زمان خواب از سرعت بیشتری بر خوردار می شود چون در آن زمان قدرت های مداخله گر ضمیر ناخودآگاه مزاحم کار او نمی شود و از همه مهمتر جواب های مناسب در وقت خواب به ذهن می آیند در وجود ما ثروت ها و گنجینه های فراوانی است اگر بتوانیم چشم های ذهنمان را باز کنیم و این گنجینه را ببینیم با آگاهی از این توانایی ذهنی و بر اساس قانون جذب یک زندگی باشکوه و سرشار از فراوانی برای خودتان و اطرافیانتان رقم بزنید و این جایگاه ضمیر ناخودآگاه در مغز را به ما نشان می دهد.

ذهن ناخودآگاه انسان چگونه عمل می کند؟

انسان ها مانند یک تکه آهن ربا هستند یک تکه آهن ربا اگر خاصیت مغناطیسی خود را از دست بدهد هیچ خاصیتی ندارد انسان ها هم به دو دسته هستند دسته اول آنهایی هستند که مانند آهنربا کار می کنند و سراسر پر از اطمینان عشق و باور درونی هستم و این در واقع همان ضمیر ناخودآگاه در مغز آنان است است که این طور عمل می‌کند و دستور می دهد که به این دنیا آمده اند تا به موفقیت های بزرگ برسند.
دسته دوم همان آهنرباها هستند که خاصیت خود را از دست دادند این انسان ها همواره در شک و تردید هستند با وجود اینکه فرصت های مناسبی در زندگی آن ها به وجود می آید اما به راحتی اجازه می دهند که این فرصت ها از دست برود و این خود دستور ایست که از مغز به ضمیرناخودآگاه داده می شود. اگر می خواهید موفق شوید باید با تکیه بر ضمیر ناخودآگاه بزرگترین راز هستی را کشف کنید.

نبض کیهانی:

شما در روانشناسی رستگاران روشنی وجود می توانید مسائل مختلف مربوط به علم روانشناسی مانند پاکسازی ضمیر ناخودآگاه، انجام و معنی مدیتیشن، مشاوره و روانشناس ازدواج، انواع بیماری های شخصیتی مانند شخصیت کاریزماتیک، انجام فعالیت های مورد نیاز برای تقویت خود باوری ، تربیت و مشاوره و روانشناسی کودک، مقابله با کودک درون خشمگین و غیره بخوانید و در این باره اطلاعات کسب کنید.

در هنگام مشکلات زندگی ارتباط و صحبت کردن با یک فرد با تجربه می تواند کمک ویژه ای به حل آن مشکل می کند. شما عزیزان همچنین می توانید برای پاسخ تمامی سوالات خود در زمینه های روانشناسی از مشاوره روانشناسی ما بهره بگیرید و یا با تعیین وقت ملاقات با روانشناس های مشکلات خود را با آن ها در میان بگذارید.

اشتراک گذاری :
دیدگاه خود را بنویسید