مدیتیشن جذب ثروت

مدیتیشن جذب ثروت

شاید برای خیلی از شما ها این سوال پیش آمده که مدیتیشن جذب ثروت چیست و چگونه است؟ آیا راهی وجود دارد که از نیرو های موجود در کائنات بتوان چنین چیزی را دریافت کرد؟ برای این که پاسخ سوال خود را دریافت کنید کافی است تا پایان این مقاله ی روانشناسی با ما همراه باشید. 

مقدمه ای در مورد مدیتیشن جذب ثروت:

سطح بالایی از مراقبه که باعث حرکت پول و ثروت به سمت شما می شود، مدیتیشن جذب ثروت است. هرچند نباید در این مورد انتظار داشت که با انجام این مدیتیشن، ثروت و پول به سمت شما بلافاصله سرازیر شود. اما با متمرکز کردن ذهن خود می توانید به راحتی مسیر پول را به سمت خود جذب کنید.

اگر بخواهیم زمان درست برای انجام این مراقبه را مشخص کنیم، صبح زود بهترین موقع برای این کار است. صبح زود، زمانی که ذهن شما استراحت لازم را کرده و آمادگی بیشتری دارد، با گوش دادن به فایل های صوتی و متمرکز کردن افکار خود می توانید به انجام این عمل بپردازید.

با این کار در اصل انرژی صبح را دریافت می نمایید و موجب گشوده شدن کانال جذب ثروت به روی خود میشوید.

از طرفی مهم است که انجام این کار را عمیقا باور داشته و در مقابل آن هیچگونه مقاومتی نداشته باشید. زیرا باور شما در مورد ثروت و‌ پول است که انجام این مدیتیشن را با نتایج واقعی همراه می کند. مهم ترین قدم این است که افکار منفی خود را دور ریخته و افکار مثبتی را در ذهن خود جایگزین کنید.
حتی اگر هم از لحاظ مالی در شرایط عالی نباشید، انجام این مدیتیشن از طرایقی که فراتر از زندگی مادی است ، راه ثروت را برای شما باز می کند. بزرگترین مزیت آن این است که ثروت از طریق فکر به سوی شما می آید نه از طریق کار فیزیکی.

اطلاعات بیشتر در این مورد:

همان طور که می دانید برای رسیدن به ثروت علاوه بر داشتن برنامه ریزی صحیح و همچنین داشتن هدف برای کار های موثر می بایست از لحاظ ذهنی نیز که مهم ترین گام است آمادگی برای رسیدن به ثروت را داشته باشید. در این رابطه یکی از روش ‌های موثر که به شما عزیزان در آمادگی ذهنی کمک می کند، این روش است که پس از دانستن مزایای مدیتیشن در مورد جذب ثروت به انجام دادن آن بپردازید تا تاثیرات فوق العاده آنرا مشاهده کنید. زیرا این گونه شما ذهن خود را برای پذیرش این موضوع آماده کرده و چیزی که ذهن بخواهد حتما شکل می گیرد.

در حقیقت با درک این که معنی مدیتیشن چیست ذهن و فکر خود را به سمت ثروت می‌ بریم و این اولین و موثرترین گام  در کسب ثروت می باشد.

آشنایی با مراحل این نوع از مدیتیشن جذب ثروت:

  • ابتدا تلاش کنید تا یک مکان آرام و خلوت برای خود پیدا کنید.
  • در یک وضعیت راحت بنشینید و یا می توانید دراز بکشید و بدنتان را در وضعیتی ریلکس رها کنید.
  • نفس عمیق بکشید که با هر نفس خود احساس می کنید آرامتر می شوید. 
  • تصویر ذهنی خود را بر روی پول و ثروت متمرکز کنید.

نکته ای که در این مراحل تمرین مدیتیشن جذب ثروت می بایست توجه داشته باشید این است که این فکر مثبت به هیچ‌ وجه نباید شامل نقاط منفی شود. البته ممکن است در دفعات اول این کار کمی سخت باشد اما مراتب با تمرین امکان پذیر می باشد. 

پیش از هر چیز باید آشنایی با مدیتیشن و انواع ان را داشته باشید تا به درستی به انجام ان بپردازید. به طور کلی انجام مدیتشن می تواند  در وقوع بخشیدن به برخی رویاها و یا ارزو های ما و  چیز هایی که دائما به انها فکر می کنیم کمک شایانی کند.

 مدیتیشن و قانون جذب یک رابطه ی جدا نشدنی و بی نظیری با هم دارند که به معنای تاثیر عمیق این موضوع در واقعیت بخشیدن به افکار ما می باشند. شاید این مسئله را سخت بتوان باور کرد اما کافیست انجام انرا برای یکبار هم که شده در برنامه های خود قرار دهید تا تاثیرات عالی ان را مشاهده کنید.

 مثبت اندیشی و مدیتیشن:

باید ذکر کنیم که مدیتیشن بدون مثبت اندیشی امکان پذیر نمی باشد. شما باید بتوانید تا ذهن مثبت اندیشی را پرورش دهید و این در بیشتر زمینه‌ ها مفید و به نفعتان است. انجام مدیتیشن جذب انرژی مثبت به شما در داشتن انرژی خوب و داشتن حال روحی مناسب کمک می کند تا از ارامش درونی بسیاری برخوردار شده.

مثبت اندیشی حالتی از مغز می باشد که در های بیشتری از شانس را برای شما باز خواهد کرد. داشتن ذهنیتی مثبت این امکان را فراهم می کند تا بتوانید احساس و تصمیمات درستی داشته باشید. انواع مختلفی از مدیتیشن وجود دارد که هر کدام از ان ها در زمینه به خصوصی به یاری شما می شتابند. برای نمونه مدیتیشن جذب عشق و یا مدیتیشن جذب جفت روحی به شما در پیدا کردن شخصی که از تمامی لحاظ شما را درک کند کمک بسیاری کرده و با انجام آنها به صورت اصولی می توانید تاثیرات شگرف آنها را مشاهده کنید.

 

وب سایت روانشناسی رستگاران روشنی وجود:

وب سایت روانشناسی رستگاران روشنی وجود شما را در تمامی موضوعات روانشناسی نظیر تخلیه ضمیر ناخوداگاه ، تقویت خودباوری، مشاوره و اهداف روانشناسی کودک ، مشاوره ازدواج و خانواده و … راهنمایی می کند. همچنین شما عزیزان می توانید برای پرسش سوالات خود و مطرح کردن مشکلات خود با مشاوران تلفنی ما و یا با تعیین وقت ملاقات تعیین شده با روانشناس های ماهر ما در ارتباط باشید. همچنین دیگر موارد نظیر  معنی مدیتیشن چیست   و کودک درون شاد و در جهت اشنایی با روش های ارتباط با ضمیر ناخواگاه دیگران می توانید راهنمایی های لازم را دریافت کنید. 

هدف ما تنها کمک به داشتن زندگی بهتر و شادتر شما می باشد.

اشتراک گذاری :
دیدگاه خود را بنویسید