هیپنوتیزم کودک درون

هیپنوتیزم کودک درون

برای آشنایی هر چه بیشتر با موضوعات روانشناسی همانند هیپنوتیزم کودک درون و سایر موضوعات مربوط به آن همچون نامه به کودک درون و … این مقاله ی روانشناسی را مورد مطالعه خود قرار بدهید.

هیپنوتیزم کودک درون بدون وجود یک روان شناس مجرب کاری خطرناک و امکان نا پذیر است. کودک درون ما ممکن است به دلیل شرایط زندگی خاصی که داشته ایم زخم خورده و یا آسیب دیده باشد. یا حتی به دلیل بی توجه از شادابی زیادی برخوردار باشد که در هر دو صورت باید کنترل شود زیرا رفتار های شخص بالغ را از حالت نرمال در برخی موارد خارج می کند.

تمامی مواردی نظیر داشتن هیجانات بالا و شادی های مفرط نشان از این است که شخص در دوران کودکی به قدر کافی نتوانسته لذت هایی را تجربه کند.

در صورت نادیده گرفتن و‌ عدم ارتباط با کودک درون نمی توان آن را رشد داد تا از کار هایش دست بردارد. انجام هیپنوتیزم باعث می شود تا به عمق کودک درونمان دست پیدا کنیم و با این کار به حل بسیاری از اختلالات آن بپردازیم. این عمل نوعی تلقین است که درصد بهبودی ذهن و درون شخص را تا حد زیادی بالا می برد. بنابراین می توان برای بهبود و درمان کودک درون این کار را بهترین روش دانست ریرا در غیر این صورت، کودک درون به شخصی منزوی تبدیل می شود که به راحتی نمی توان با بر قراری ارتباط با آن به درمان پرداخت.

اطلاعاتی در مورد هیپنوتیزم کودک درون:

هیپنوتیزم کودک درون تنها توسط یک روانشناس با تجربه توصیه می شود و در غیر این صورت به هیچ وجه توصیه نمی شود. باید بگوییم که هیپنوتیزم یا معادل فارسی آن خوابگری, شاخه ای از علم روانشناسی می باشد که در آن به وسیله ی تلقین , اشخاص در حالت خاصی از هوشیاری قرار می گیرند. هیپنوتیزم یا به طور دقیق تر هیپنوز باعث تسلط دیگری بر فرد نخواهد شد بلکه دیگری با ضمیر ناخودآگاه آدمی به مکالمه و القای تلقینات خواهد پرداخت.

کودک درون چیست؟

کودک درون، بخشی از وجود انسان ها است که گاهی ناسازگار می باشد و گاهی دوست دارد تا بچگی کند و مانند یک بچه پرنشاط و سرزنده دست به هیجاناتی بزند که ظاهرا با منطق و استدلال هیچ نوع سازگاری ندارد. کودک درون عاشق بازی، شادی، شوخی و سبکسری می باشد ولی بیشتر اوقات والد آگاه فرد, جدی و دارای رفتار تکلیف گرا بر او مسلط شده و نمی گذارد خود را نمایان کند و در این صورت بلوغ عاطفی شخص رشدی نمی کند.

اگر با کودک درون خود هیچ نوع ارتباطی برقرار نکنیم او تنها و منزوی شده و در نتیجه خود را پنهان می کند. اگر به احساس ها و علاقه مندی هایش اهمیتی ندهیم او سرکوب شده و آسیب می بیند. اما متاسفانه خیلی از افراد وقتی با کودک درون خود روبه رو می شوند درمی یابند که نیاز کودک شان به مهر و محبت و اعتماد, امنیت و پشتیبانی تامین نشده است. از این رو می بایست تا به بیداری کودک درون و یا ملاقات با کودک درون پرداخت.

درباره وب سایت روانشناسی رستگاران روشنی وجود:

وب سایت روانشناسی رستگاران روشنی وجود شما را در تمامی زمینه های روانشناسی اعم از: تقویت خودباوری, مسائل خانوادگی مانند اهداف روانشناسی کودک و تخلیه  ضمیر ناخوداگاه همچنین خودباوری و  مهارت های فردی و دیگر موارد نظیر  معنی مدیتیشن چیست   و … به مطالعه مقالات ما پرداخته و با تمامی این موارد اشنا شوید..
در کنار تمامی آنها اشنایی با مواردی نظیر کودک درون شاد و… از طریق مراجعه به سایت ما امکان پذیر بوده. همچنین جهت اشنایی با روش های ارتباط با ضمیر ناخواگاه دیگران می توانید راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

همچنین شما عزیزان برای مشاوره می توانید همین حالا با ما تماس بگرید.

 

 

اشتراک گذاری :
دیدگاه خود را بنویسید