ضمیر ناخودآگاه و قانون جذب

ضمیر ناخودآگاه و قانون جذب

ضمیر ناخودآگاه و قانون جذب از نیروی عجیبی برخوردار است که در واقع در زندگی هر شخص منبع الهام گیری او و هدایت شخص می باشد.
ضمیر ناخودآگاه (همان قانون جذب) تمام حوادث ،اسامی مکان ها و رخداد هایی که در ذهن خود حک می کند ،که در واقع همان حافظه انسان را به وجود می اورد. که هم روی دستگاه تنفسی ،گردش خون، گوارش و تمام کارهای بیولوژیکی اثر دارد.

مثلا غذایی را در دهان می گذاریم این ضمیر ناخودآگاه آن را به بافت ،عضله، خون و استخوان تبدیل می کند در واقع همان نیروی ناخودآگاه ذهن است که تمام وظایف حیاتی بدن را به عهده دارد و آن را کنترل می کند.

بهترین روش برای دستیابی به اهدافی که در سر داریم استفاده از قدرت ضمیر ناخوداگاه و قانون جذب است.

چگونگی نحوه عملکرد ضمیر ناخودآگاه و قانون جذب:

باید برای درمان بیماری با ضمیر ناخودآگاه همیشه با چشم باز مرتب در حال فعالیت است پس بهتر است قبل از خواب تمام کارهایی را که می خواهیم انجام دهیم را به ضمیر ناخودآگاه خود داده و خواهید دید که نیروهای آزاد شده تمام نتایج دلخواه شما را به بار خواهند آورد ،پس به این نتیجه می رسیم که این ضمیر ناخود آگاه از هوش و قدرت زیادی برخوردار است که با نیروهای عجیب کائنات مرتبط می کند که این نیرو همان نیروی قانون جذب می باشد. که چرخ و فلک روزگار را می چرخاند در تنطیم سیارات و کره ها دخالت دارد و همیشه خورشید را درخشان نگه می دارد.

چگونگی تاثیر ضمیر ناخوآگاه در زندگی:

هر چه در ضمیر ناخود آگاه ما باشد روزی در زندگی ما باز تابش دیده می شود و نمی توانیم آن را انکار کنیم چون هر چیزی که فرد در ذهن خود به آن اعتقاد دارد و آن را می پذیرد بر اساس قانون جذب در شرایط مختلف آن را دریافت می کند برای تحقق یافتن تمام باورهای خود باید از رفتار و احساسات هماهنگی برخوردار بود.

در واقع ضمیر ناخودآگاه اینطور تعریف می شود:

روانشناسی ضمیر ناخودآگاه عملکرد و تمام چیزهایی که شما روی آن ها آگاه نیستید را ذخیره می کند.
به طور مثال ذهن شما همانند کامپیوتر می باشد تمام اطلاعات مربوط به هر چیزی مثل رانندگی در ذهن ناخودآگاه شما ثبت می شود و هر لحظه که از آن بخواهید استفاده کنید به صورت اتوماتیک از آن استفاده می شود در مورد احساسات هم همین طور می باشد.

مثلا اگر کسی شما را آزار دهد طبق برنامه خشم ،ناخودآگاه آن را اجرا می کنید پس باید برای ضمیر ناخودآگاه خود برنامه ریزی کنیم و برنامه های جدید و تازه به آن داد تا شخصیت های قبلی ما را اصلاح کند و برای این برنامه ریزی می توانیم از هیپنوتیزم استفاده کنیم.
انرژی افکار هر انسانی بسیار قدرتمند و اثربخش می باشد در طول شبانه روز به هرچیزی که بیشتر فکر می کنید در اصل همان چیز را خواسته یا ناخواسته به زندگی مان جذب می کنیم در واقع به طور مثال:

پول و اندوخته های مالی ما، سلامتی جسمانی ،وضوح فکر و حتی شکل ظاهری و …. به طور کلی در طول زندگی مان تجربه کردیم همه و همه به خاطر باور ها و افکار قالبی می باشد که به آن باور داشتیم و همان هم برای ما اتفاق افتاده است.

ضمیر ناخودآگاه و قانون جذب چه ارتباطی با هم دارند؟

ضمیر ناخودآگاه و قانون جذب ارتباط تنگاتنگی با هم دارند بهترین روش برای دستیابی به اهدافی که در سر دارید استفاده از قدرت ضمیر ناخودآگاه و قانون جذب است.
همانطور که قبلاً بیان کردیم ضمیر ناخودآگاه شما بدون تعامل با ضمیرناخودآگاهتان نمی‌تواند کاری از پیش ببرند زیرا ضمیرناخودآگاه تحت این هوشیاری اجرا می‌شود و به فعالیت می‌پردازد هیچکس دوست ندارد مریض باشد یا با فقر دست و پنجه نرم کند یا ارتباط بدی با سایرین داشته باشد موضوع مهمی که باید بدان توجه داشته باشید این است که شما چیزی را که هستید جذب می کنید.
چیزی که انعکاسش از انرژی درونتان است که به دست می آورید این همان ارتباط ضمیر ناخودآگاه و قانون جذب است.
قبل از اینکه بدانید چگونه می توان از قانون جذب برای جذب عشق ایده آل خود بهره ببرید باید بدانید چرا افراد عاشق یکدیگر میشوند.

پس معمولا ضمیر ناخودآگاه و جذب عشق باعث می شود مردم معمولاً عاشق کسانی می شوند که شبیه آن ها بوده پس از دانستن این نکات احتمالا متوجه شده اید که قانون جذب با ضمیر ناخودآگاه انسان چگونه کار میکند
ما می دانیم که با تمرکز روی تمام چاکراها و قانون جذب می توانیم بر روی ارتباط با ضمیر ناخودآگاه دیگران و خود تسلط پیدا کنیم و یا زمانی که هوشیار هستیم بخشی از ضمیر آگاه به صورت فعال عمل می‌کند. و ضمیر ناخودآگاه در وضعیت غیرفعال قرار می گیرد.
در حالت خود هیپنوتیزم ضمیر ناخودآگاه تا حدودی مهار شده و بخش دیگری از ضمیر ناخودآگاه فعال میگردد.
و یا به زبان دیگر در وضعیت تعادل یا نزدیک به تعادل قرار می گیرد .

در واقع مدیتیشن ضمیر ناخوداگاه را می توان اینطور تعریف کرد که:

 در یک جایی نشسته و به آرامی دراز بکشید و برای چند دقیقه روی نفس های خود تمرکز کنید و سپس با استفاده از پرسیدن پرسش های مکرر از خود مشکل،آن را از ضمیر ناخودآگاه مطرح کنید.
و کاملاً متمرکز شویم و به صورت چند بار این سوال را تکرار کنید و از ضمیر ناخودآگاه خود بپرسید پاسخی که در ذهن به وجود می‌آید را سریع در کاغذی یادداشت کرده این همان پاسخی است که ضمیر ناخودآگاه به جواب سوال شما می دهد و مواظب باشید که به صورت خودآگاه آن جواب را دستکاری نکنید و به آن عمل کنید.

از فواید قانون جذب:

۱_ انتخاب افکار مثبت به طور کاملاً ناهوشیار.
۲_ هدایت انرژی افکار در جهت خلق خواسته ها.
۳_ هماهنگی ضمیر ناخوداگاه و قانون جذب.
۴_ قرار گرفتن در فرکانس انرژی های جذب کننده مثبت.
۵_ توانایی در تغییر فرکانس بد به خوب.
۶_ بهبود مهارت های استفاده از قانون جذب.
۷_ درک بهتر و حسی قانون باورها و فرکانس های آن.
۸_ نهادینه کردن رفتار هایی توأم با قدردانی و سپاسگزاری.
۹_ ایجاد باور قدرتمند کارایی ۱۰۰% قانون جذب.
۱۰_ آرامش ذهن هدفمند و تثبیت ده ها باور ارزشمند و جذب کننده خواسته های مان.

سایت ما:

شما در نبض کیهانی می توانید تمامی مطالب خودباوری و انگیزشی مانند مراقبه و مدیتیشن را بیابید هم چنین برای دریافت مشاوره در زمینه های مختلف روانشناسی و بیماری های مختلف مانند اختلال های شخصیت، وسواس ، شناخت کودک درون شاد و غیره با تیم روانشناسی رستگاران روشنی وجود در تماس باشید و از یک روانشناس متخصص بهره ببرید هم چنین متخصصان ما شما را در زمینه های مختلف علم روانشناسی مانند پاکسازی ضمیر ناخودآگاه، نکات تربیتی و اهمیت روانشناسی در زندگی کودک و غیره می توانند راهنمایی کنند.

اشتراک گذاری :
دیدگاه خود را بنویسید