ازدواج از طریق ضمیر ناخودآگاه

ازدواج از طریق ضمیر ناخودآگاه

ازدواج امری مقدس است و تعداد زیادی از جوانان بعد از رسیدن به سن بلوغ به فکر ازدواج می‌افتند. ازدواج از طریق ضمیر ناخودآگاه یک تصویر سازی هدایت شده نام دارد به این صورت که شامل تجسم یک تصویر با یک هدف خاص می‌شود و سپس با تصویرسازی و تجسم خود در حالی که به این هدف دست پیدا کردید به نتیجه مطلوب خود می‌رسید.

سه راه کار مفید برای ازدواج از طریق ضمیر ناخوداگاه

  1. اول از همه ناراحتی افکارتان را بابت نداشتن همسر ایده آل کاهش دهید و اصلاً ذهن خودتان را درگیر آن نکنید. به جای آن به تمام چیزهای زیبایی که دارید فکر کنید، زیرا مغز در هر زمان فقط توانایی فکر کردن به یک مسئله را دارد. از طریق این روش باعث می‌شوید که ذهن فرصت توجه به افکار منفی را از دست بدهد و به جای آن درگیر افکار مثبت شود و به این صورت است که می توانید با قانون جذب برای ازدواج با همسر ایده آل خود اقدام کنید.
  2. در مرحله بعد سعی کنید از زندگی فعلی خود بیشترین لذت ممکن را ببرید زیرا لذت بردن باعث جذب لذت های بیشتری می شود.
  3. در سومین مرحله اعتماد به نفس خود را به روش تهیه فهرست از چیزهای خوبی که دارید بالا ببرید و به تحسین کردن خودتان بپردازید.اعتماد به نفس بیس هر کاری محسوب می‌شود، اگر کمبود آن را در خودتان احساس می‌کنید پس انتظار زیادی از اتفاقات زندگی هم نداشته باشید. به محض رعایت کردن این سه مورد همسر ایده آل شما خواهد آمد.در واقع ازدواج از طریق ضمیر ناخودآگاه به وسیله استفاده از روش‌های قانون جذب برای ازدواج سریع بسیار موثر و کارگشا خواهد بود، اما نمی‌توان زمان دقیقی را برای رسیدن به نتیجه آن ارائه داد زیرا این امر بستگی به خودتان دارد که چقدر از زندگی لذت ببرید و این لذت نیز وابسته به حضور و وجود همسر نباشد تا شخص ایده آل شما وارد زندگی تان شود، به این علت که وابستگی به هر موضوعی به جای نزدیک شدن و رسیدن به علایقتون باعث دور شدن شما از آن میشود.

 

مطالبی دیگر در رابطه با ازدواج از طریق ضمیر ناخودآگاه

در رابطه با ازدواج از طریق ضمیر ناخودآگاه تأکید ما بر این موضوع است که جفت ایده آل شما یقینا و قطعا وجود دارد و برای وارد شدن به زندگی تان نیازی نیست که روش های عجیب و غریب را پیش بگیرید بلکه فقط کافی است که مراحل گفته شده را با حس خوب انجام دهید تا از نتیجه فوق العاده آن در زندگی خود شگفت زده شوید.

سایت روانشناسی زستگاران روشنی وجود ما همواره در تلاش است تا بهترین و بروزترین روش ها در زمینه ی پاکسازی ضمیر ناخودآگاه ،ازدواج موفق و مشاوره ی زناشویی ،تقویت قوه شهود و الهامات درونی و روانشناسی کودک و تربیت فرزندان ,آموزش معنی مدیتیشن و …. در اختیار شما عزیزان قرار دهد برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید ما انواع مشاوره های پاکسازی ضمیر ناخودآگاه جمعی، .

ضمیر ناخودآگاه برای ازدواج به چه معناست؟

افراد به دنبال این هستند که با هر نوع ازدواج نیمه خانه وجودی خود را پر کنند و به سمت رشد و شکوفایی بروند معمولا افراد از ضمیر ناخودآگاه خود برای ازدواج و انتخاب همسر تاثیر می‌گیرند مثل این است که یک کار نیمه تمام دارید و باید آن را به اتمام برسانید.

ضمیر ناخودآگاه چه نقشی در ازدواج دارد؟

در نقش ضمیر ناخودآگاه در ازدواج می توان گفت به دوران کودکی برمی گردد که اهمیت روانشناسی کودک در زندگی و داشتن کودک درون شاد در بزرگسالی است. به موارد زیر توجه کنید

۱_ التماس ضمیر ناخودآگاه برای توجه عشق:

اگر در کودکی عشق و توجه لازم از طرف یکی از والدین دریافت نکرده باشیم امکان دارد به کسی علاقه مند شویم که او نیز مانند پدر و مادرمان عشق و توجه کافی به شما نداشته باشد به همین دلیل شما مبتلا به سندروم بازگشت به خانه می شویم در واقع سعی می کنیم در رابطه با همسر خود این کار نا تمام دوران کودکی خود را به پایان برسانید.

۲_ برچسب زدن به رابطه‌ای که خوشبخت تر از والدین باشیم:

گاهی عشق ضمیر ناخودآگاه برای ازدواج باعث می شود وارد رابطه شوید که از ازدواج پدر و مادرتان بهتر نباشد در واقع می خواهید از پدر مادرتان خوشبخت‌تر باشید.

۳- والدین بی توجه هدف ضمیر ناخودآگاه:

اگر یکی از والدین شما همیشه شاد نبوده و یا در زندگی مورد توجه واقع نشده باشد احتمالاً شما جذب فردی شبیه می‌شویم تا با عشق ورزیدن به او ثابت کنید که پدر و مادرتان را بسیار دوست داشتنی بوده و باید مورد توجه واقع می شده.

۴_ ضمیر ناخودآگاه و جذابیت همزادهای والدین:

از دیگر تاثیراتی که ناخودآگاه در ازدواج دارد جذابیتی است که برای افراد به وجود می‌آید در ناخودآگاه انسان والدین الگوهای بی عیب و نقص می باشد که برای فرزندان خود وجود دارد به همین دلیل بسیاری از جوانان در ناخودآگاه خود دنبال یافتن همسری هستند که بیشترین شباهت به والدین خود را دارند تا بتوانند محبت و کمبودی که در برابر آن ها داشته ایم را جبران کنیم

پس می توان گفت برای تغییر خود باید ابتدا از وجود خود آغاز کنیم تغییر با کمک ذهن ناخودآگاه قدرتمند خودمان از درون خود شروع کنیم این توانایی‌های عبارتند از:

ایجاد عشق و رابطه، توانایی وارد رابطه شدن با فرد دلخواه، توانایی عشق وزیری بالا، توانایی برگرداندن عشق های گذشته، توانایی مدیریت شهوت و اعتماد به نفس در روابط عاشقانه که همه اینها را می توان از طریق ضمیر ناخودآگاه تغییر داد و به آن رسید.

اشتراک گذاری :
دیدگاه خود را بنویسید